1 коментар

ВУЧИЋ: АКО ВАМ ЈА САСТАВЉАМ „МАРШАЛОВ ПЛАН“- ОНДА САМ ЈА МАРШАЛ, ЗАР НЕ ?


  ВУЧИЋ: АКО ВАМ ЈА САСТАВЉАМ „МАРШАЛОВ ПЛАН“- ОНДА САМ ЈА ВАШ МАРШАЛ, „КАЈ НЕ ДЕЧКИ“ ?

15.08.2013 ФБР

Превод Орвелијанског текста Танјуга „Mаршалов“ план за Србиjу на Српски, урадио Миодраг Новаковић…

ТИТО И ЈА

БEOГРAД – Први потпредседник Владе Србиjе Aлександар Вучић наjавио да до краjа године, уз знање и ангажовање великог броjа послушника, страних и домаћих плаћеника и агената, можемо да направимо убитачан план ДеСрбизације Србије – Шта jе то што у наредних 10 година морамо и можемо да урадимо, а пре свега треба да направимо систем коjи функционише за добробит свих, осим Српске нације- упитао се овај наш нови Маршалчић.

У западно-обавештајно уређеној Влади Србиjе, на министарским и саветничким местима, седеће обавештајци из иностранства – Срби и странци. Тиме ћемо само додатно легализовати постојећу „делегирану“ евроатлантску окупацију Србије, наставио је вУЧКо…

Идеjа jе, обjашњава за Kурир Вучић, да се доведу најгори, они уз чију помоћ ћемо моћи још „нешто“ да мазнемо“ и коjи ће нам помоћи да нам се земља што пре распадне.

На питање ста jе саветовао Лазару Kрстићу, чувеном „фратернисти“ америчког окултног братства „Делта Капа Епсилона“ (који наводно има на задњици истотевирано слово „Д“, како се према Бушу обележавају сви чланови овог, наводно сатанистичког, братства са Јел Колеџа) кад му jе понудио да буде министар финансиjа (где ће наставити да „заваћа“ тамо где је Динкић стао), Вучић jе одговорио да му jе рекао да ће имати много проблема, и то са њим лично, ако не буде хтео да дели плен.
„Рекао сам му да ће све бити много горе него што мисли, и да је најбоље да не мисли, јер за то и неће бити плаћен. Да су тренуци славе кратки што најбоље сведочи мој пример, јер кад сам преварио своје бираче заменивиши родољубиву са жутом издајничком платформом, тако да сада морам да поред блиндираног џипа носим и блиндиране гаће- да после тога долази не само вербална критика већ би неки и да „насрћу“ физички, jер у Србиjи су до сада ћутели и трпели, а то је најбољи знак да ће ускоро да се дигне и кука и мотика“, казао jе Вучић.

„Tо, сине (ако не верујеш, питај маму), и тебе чека (кука и мотика). Aко си спреман то да прихватиш, уђи код мене у ђакузи да те инструишем. Aко ниси, онда немоj ни улазити, чим се Динкић дочепа мађарског пасоша, поново ћемо га запослити као „министра за мажњавање“, али овај пут као странца.

Да ће тебе неко чувати у стакленоj кугли, да ћеш бити заштићен – е то нећеш, твој посао ће бити да се подметнеш, тамо где мени не пада на памет. Jа ћу ти помоћи у подели плена, jа ћу те штитити од свих кривичних и судских мера, рећи ћу да jе то наша заjедничка идеjа а пошто сам ја Маршал, ништа ми неће моћи- па ће то искористити да кобајаги ударе по мени, што ће ми у овом фарматизованом народу створити култ „малосрпског мученика“.

Aли мораћеш да очврснеш да ти образ буде дебео као ђон, да се тучеш да ти други лопови из владе не отму плен, да се бориш да те органи гоњења не увате на (не)делу, jер све отимачине коjе мислимо да спроведемо големе су и тешке, али направиће нам абнормалну уштеђевину, док ће иза нас остати осакаћена и очерупана Србија, која то и заслужује кад је већ дозволила да јој ми (овакви вероломници и издајници) дођемо на власт“, рекао jе Вучић у интервjуу обjављеном у електронском издању „Kурира“…

Борба нам наша дала да имамо Ацу за маршала…

…И после вУЧКа- вУЧКо….

 

За Вас, и све нас, написао М. Новаковић

One comment on “ВУЧИЋ: АКО ВАМ ЈА САСТАВЉАМ „МАРШАЛОВ ПЛАН“- ОНДА САМ ЈА МАРШАЛ, ЗАР НЕ ?

ВАШ КОМЕНТАР...

